»Lipno Lake resort

Gepubliceerd op 01-01-2017

De projectontwikkelaar aan het woord:

“Voor de verkoop van 92 luxe, compleet ingerichte, appartementen van het Lipno Lake Resort hebben wij ervoor gekozen om extra aandacht aan het interieur te besteden. Door deze mooie aankleding goed inde marketing te gebruiken kregen we zeer veel positieve reacties. In vergelijk met onze vorige projecten heeft dit een ongelooflijke,echt meetbare, push gegeven aan onze verkopen.

Men verschaft zich een tweede thuis. Dit hebben wij met onze interieur keuzes bereikt, de woning werd ge-upgrade van “vakantiewoning” tot tweede thuis. De beslissing om tot aanschaf over te gaan is niet alleen een rationele berekening maar ook een emotionele beslissing. De stem van de vrouw weegt in deze keuze zeker mee en wij hebben in onze verkoopgesprekken dan ook vele complimenten mogen ontvangen. Dat dit de verkoop vergemakkelijkt mag duidelijk zijn.

De verhuur van onze appartementen geeft dezelfde positieve voordelen. De gast is verrast door het rijke interieur, zijn vakantiebelevenis is hierdoor groter en wij begroeten vele gasten voor de tweede of derde keer. Dit leidt voor onze kopers tot een beter verhuur rendement en in dit geval ook voor mij wantwij hebben het verhuur in eigen beheer.

Peter Antonissen, Sparcs

15034818441d454dbbc65ef739ed17a221ba7921ef.jpg
15034818452b6c26d702c2bb1af7ad831968adbe1b.jpg
15034818459d6b3af2e41779ea7ccd2672ecdea73c.jpg
15034818451aca6ddb67fa2360bcfe73f43b30b2a5.jpg
1503481845094c97208ec25011d36dc5922fcfc019.jpg
15034818440771347b990b31d1f07cf7f0346c7881.jpg
15034818447e982b9c59e1eeb90c0475d23186aec6.jpg
150348184481751dd1c4d6f49709f403ebd6432c92.jpg
15034818448867c48ab8da6511b2868b24d682bb2b.jpg
1503481845c712d4f74c4ae78a0ccdd6166b84e9b7.jpg